martes, 7 de junio de 2011

Web 2.0. Reflexions

A mi m'ha semblat apassionant l'entorn SL i d'altres similars que he visitat tipus Slim o Mahara, però sóc adulta i tinc responsabilitats que primen el meu temps. El primer comentari que li vaig fer al meu home va ser: "espero no enganxar-m'hi", doncs fa anys em vaig enganxar als Sims del pc.
Aa resulta que em trobo amb trenta-dos anys, dos fills, un negoci... i un joc de rol! Però gràcies a l'edat i a les prioritats que em marco he dedicat el temps just per poder fer la pac 2.4.

I de tot això em ve una reflexió: com afecta aquest tipus d'entorn a joves que no tenen el cap tan clar com nosaltres?

SL és un entorn on et pots convertir en qui vulguis quan vulguis. Crees el teu perfil físic (avatar) però també crees la teva propia realitat i t'estas comunicant amb altres persones reals però en un mon irreal... mare meva, m'imagino el típic adolescent descentrat... només li falta això.

En fi, sincerament, m'ha fet una mica de por.

No hay comentarios:

Publicar un comentario